نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
5970
-
الف
+

انتقاد «سیما تیرانداز» از نقش خود در «ستایش3»

«سیما تیرانداز» بازیگر کرکتر «انیس» در سریال «ستایش3» از نقش خود در فصل جدید این سریال انتقاد کرد.

به گزارش آی فیلم2، «سیما تیرانداز» بازیگر نقش «انیس» در سریال «ستایش» درپیوند با فصل سوم این سریال و اینکه کرکتر وی تا چه میزان در موقف اصلی داستان اثرگذار است، اظهار کرد: اصولا سلیقه‌ شخصی من در بازی در سریال «ستایش» فقط در فصل اول اتفاق افتاد، هر چند تاثیرگذاری خاص خودش را همچنان دارد.

وی ادامه داد: آقای مطلبی نویسنده بسیار خوبی هستند ولی شاید آن دیدگاهی که ایشان نسبت به کرکتر من داشتند سلیقه من به عنوان بازیگر نباشد و به طور کلی مخالف روی ویلچر نشستن و گنگ شدن این کرکتر بودم.

بانو تیرانداز افزود: من انتظار داشتم کرکتر انیس پررنگ‌تر باشد و در فصل دوم هم جزو مخالفان صد درصد این اتفاق بودم ولی آقای مطلبی همچنان بر این باور بودند که بهترین اتفاق برای کرکتر انیس رخ داده است.

سیما تیرانداز درباره‌ی اینکه آیا فضای سریال «ستایش» نسبت به فصل‌های قبلی تعییراتی خواهد داشت؟ نیز اظهار کرد: «ستایش» یک سریال درام است با ویژگی‌های یک سریال درام عمل می‌کند و از ابتدا هم بر همین مبنا بوده و قرار نیست که مسیر خود را عوض کند و طنز یا جنایی و چیز دیگری شود.

وی در پایان به ایسنا گفت: مسیر و ژانر سریال «ستایش» همین است. قاعدتا یک سری از تماشاگرها آن را دوست دارند و عده ای دیگر آن را دوست ندارند.

سیما تیرانداز بازیگر سینما و تلویزیون ایران، متولد سال 1349خورشیدی است که از مهم‌ترین آثار او می‌توان به بازیگری در سریال های دودکش، پادری، در چشم باد و ستایش اشاره کرد.

وی نخستین بار در سال 1366 در  سریال «آیینه» به کارگردانی «فریدون فرهودی» به ایفای نقش پرداخت، گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدی وی مانند دودکش، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای سیما تیرانداز محسوب می‌ شد و همکاری با هنرمندانی همچون «ثریا قاسمی»، «رضا بابک»، «پانته آ بهرام» و «قاسم زارع» را تجربه کرد.

سیما تیرانداز در سال 1392 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در آثار مهمی بازی کرده است. او در این سال با بازی در 2 سریال مهم تلویزیون خود را به مردم معرفی کرد. آثار مهم سیما تیرانداز در این سال، بازی در سریال «دودکش» به کارگردانی «محمدحسین لطیفی» و «ستایش» به کارگردانی «سعید سلطانی» محسوب می‌شود.

در پیوند با این خبر بیشتر بخوانید:

دانلود سریال «ستایش 1»

دانلود سریال «ستایش 2»

داستان سریال «ستایش 3»

تیزر سریال «ستایش3»

ب م

نظر شما
ارسال نظر